11 Jun 2014

 Rabu, Jun 11, 2014      , ,
Aspek penting dalam pemasaran internet adalah kesesuaian untuk meletakkan link affiliate yang membawa hasil jualan dari link affiliate. Perletakan link affiliate memainkan peranan penting berapa jumlah klik kerana setiap klik bermakna jualan itu berpotensi dan boleh membuat duit online


Tempat terbaik untuk Letakkan Link Affiliate
Penyelidikan telah menunjukkan bahawa link affiliate yang paling berkesan adalah teks link. Ya, pautan teks biasa. Tidak besar iklan banner. Bukan seperti laman web affiliate yang paling penuh sesak dengan iklan banner yang besar dan mewah dengan iklan.sebelum ini saya turut terpengaruh dengan mengiklankan banner yang besar-besar kerana ingin mengambil perhatian pembaca, teryata sebaliknya. Apa yang sepatutnya berlaku adalah, anda kena menulis artikel yang menarik (atau mencipta sesuatu) tentang produk atau sesuatu yang berkaitan dengan produk dan berpegang pautan link affiliate ke dalam teks anda. Ini membolehkan pembaca yang berminat untuk melihat link kerana mereka membaca dan klik ke atasnya.

Sudah tentu, artikel anda dan link anda perlu bekerja dengan berkesan bersama-sama untuk membuatkan ini berlaku. Satu artikel buruk dan pautan yang tidak berkaitan dengan produk yang tidak diketahui asal-usulnya tidak mungkin untuk membuat keuntungan yang berterusan dan pembaca akan terasa janggal dengan link yang tidak berkaitan.

Jadi, dimasa akan datang anda perlu untuk memilih link affiliate, cuba letakkan link yang bersesuaian dalam artikel yang besar yang juga dioptimumkan untuk enjin carian dan melihat bagaimana ia berfungsi buat duit online untuk anda.


Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate