03 Jun 2013

 Isnin, Jun 03, 2013      ,    No comments

Assalamualaikum..

Kepada yang berminat untuk meyertai SFI, saya buka ruangan soal jawab ini untuk anda. Sila postkan komen jika ada apa apa yang hendak ditanya atau pun kegusaran di hati. Di sini saya senaraikan soalan biasa yang selalu diajukan.

1 - SFI ni scam / menipu ker?
Jawapan
SFI ialah sebuah syarikat yang wujud berdaftar sejak 1998. Tiada syarikat yang boleh bertahan selama itu jika ianya adalah scam ataupun menipu. Buat perbandingan dengan HPA / CNI / UPTREND2U / ZULIAN / SKOR A.

2 - Bagaimana boleh menjana pendapatan tanpa melabur?
Jawapan
SFI telah bergabung bersama Tripleclicks yang mana mempunyai puluhan ribu produk, Anda hanya perlu menpromosikan produk tersebut untuk menjana keuntungan, Jika anda tidak dapat menjual mana2 produk anda masih lagi mendapat komisen sebagai affiliate SFI.

3 - SFI ni macam MLM ja..
Jawapan
Ya. Tapi berbeza dengan sistem MLM yang kita sedia maklum sebelum ini. Dimana kita perlu membeli produk. Di SFI anda tidak perlu membeli produk untuk menjana pendapatan. Yang anda perlukan adalah sebuah pasukan yang baik ataupun terbaik untuk membina jaringan yang lengkap. di SFI jika anda berjaya mempromosikan sesebuah syarikat untuk mengiklankan produk mereka di Tripleclicks, anda akan mendapat royalti sepanjang hayat hasil dari jualan syarikat itu . Jackpot kan. Tapi kena la kerja keras untuk itu.

4 - Nak cari downline tu yang susah.
Jawapan
Ya. membina downline adalah sukar tapi tidak mustahil. Downline yang banyal belum tentu menjamin pendapatan yang baik tapi downline yang berkualiti adalah lebih bagus dari kuantiti.Blog ni ada menyediakan page untuk pengiklanan secara percuma. Ajak kenalan2 rapat anda supaya mudah untuk menyusun strategi pemasaran.

5 - Macammana nak dapat bayaran dari SFI
Jawapan
SFI menyediakan bermacam-macam medium pembayaran mengikut negara, antaranya payoneer mastercard / paypal  dan cek untuk malaysia.

6 - Pengiraan Komisen bagaimana pula?
Jawapan
Komisen akan diberikan berdasarkan Versa Point dan hasil jualan dari Tripleclicks, Lagi besar rank anda lagi besar pendapatan anda. Komisen akan dikira setiap 10hb tiap2 bulan. jika 10hb jatuh hari bercuti, maka 2 hari berikutnya anda susah boleh menyemak komisen anda.

7 - Apa keuntungan yang saya dapat bila meyertai SFI?
Jawapan
Bila kita menyertai SFI, kita akan automatik meyertai Tripleclicks dimana dalam TC ada ruangan pricebinder ala ala lelong.my. Bezanya kat sini ialah Procebinder hanya membuat lelongan barangan berkualiti sahaja, tidak seperti lelong.my yang mempunyai banyak produk tiruan. Di pricebinder anda boleh mendapatkan sebarang produk dgr harga 99% dari harga asal.

8 - Saya mempunyai produk sendiri, apa yang memanfaatkan saya jika meyertai program ini.\
Jawapan
Jika anda mempunyai produk sendiri, menyertai SFI adalah yang pilihan terbaik, Cuba anda bayangkan beratus ribu affiliate akan mempromosikan produk anda untuk mendapatkan komisen. Lumayan kan. Tapi produknya hendaklah yang mudah untuk shipping, jgn la jual motor or kereta. hehe. Sbb market dalam SFI adalah world wide.

Jadinya jika persoalan diatas masih tidak dapat memuaskan hati anda semua. Jangan malu dan segan untuk bertanyakan soalan tentang SFI diruangan komen. Insyaallah komen anda akan dibalas dalam masa 24 jam hari bekerja / tidak bekerja

Jika anda rasa anda mampu dan fokus untuk menjana pendapatan melalui sistem ini. Klik pada butang sign up di bawah,


Free join
Get started quick, easy, and FREE!

There is no cost to become an SFI affiliate, and we provide complete training and all the Websites and marketing tools you'll need to get started, all FREE.





0 ulasan:

Catat Ulasan

Jual Beli Bitcoin Malaysia

Pengedar/ejen frenz diperlukan

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate