01 September 2015

 Selasa, September 01, 2015      , ,
Assamualaikum dan selamat sejahtera,

Adakah anda pernah berkongsikan link anda atau melayari link yang akan membayar anda setiap kali anda link yang dilayari? Pasti ini adalah sama seperti shortened links yang telah anda ketahui. Sama seperti services Adsfly, Linkbuck dan yang lain tetapi yang ini memberikan keuntungan yang jauh lebih baik dari yang lain iaitu cc.cc. Jika anda ingin buat duit melalui program ini, saya akan beri anda panduan dan stategi yang mudah buat duit online dengan CC.CC. Anda kena baca sampai habis dulu baru buat keputusan.

Buat Duit Online Mudah dan Pantas


Satu pendekatan yang lebih baik untuk keuntungan talian adalah dengan menghantar link cc.cc pada rangkaian sosial dan laman web. Salah satu organisasi yang boleh membantu anda melakukan ini adalah cc.cc. Organisasi ini membayar anda untuk menggunakan pentadbiran mereka.Ia adalah masa yang sesuai untuk berhenti AdFly dan bergerak kepada sesuatu yang baru perkhidmatan url yang lebih pendek yang membayar anda untuk setiap orang yang melawat URL anda.

Hari ini saya sangat gembira dan berbangga untuk memperkenalkan anda CC.CC. Tidak seperti AdFly atau mana-mana perkhidmatan memendekkan lain, CC.CC akan membantu anda mendapat $9.00 untuk setiap 1000 pelawat ke link anda. Betul! $9.00 / 1000 pelawat. Selain itu, anda tidak perlu menunggu sehingga anda mencapai 1000 pengunjung untuk mendapat bayaran. Sebaik sahaja anda mencapai $5 anda boleh menarik balik dengan segera. CC.CC akan menghantar wang yang anda dapat melalui paypal anda. Apa yang anda tunggu? Baca langkah-langkah di bawah dan menyertai CC.CC sekarang!

Bagaimana untuk menyertai CC.CC dan mendapatkan wang segera dengan memendekkan url anda:

Langkah 1: Pergi ke http://cc.cc/ dan klik pada "Sertai sekarang". Anda perlu mengisi beberapa maklumat asas seperti nama pengguna, kata laluan, dan alamat e-mel.


Langkah 2: Klik "Daftar>" apabila anda selesai. Anda akan redirect ke panel kawalan pengguna anda dengan segera. Di sana anda boleh memendekkan url lama anda, periksa statistik, lihat berapa banyak yang anda telah diperolehi, menukar kata laluan anda, menarik balik, dan mengedit profil anda.

Bukti pembayaran:


Nota: Jika semasa pendaftaran anda tidak menggunakan alamat e-mel paypal anda mendaftar maka jangan panik. Ikut arahan di bawah:
Bagaimana Tambah e-mail ke Akaun Paypal Anda:
1. Pergi ke laman web PayPal. Log masuk menggunakan satu alamat e-mel log masuk dan kata laluan.
2. Klik pautan "Profil". Klik "Update" dalam seksyen E-mel yang. Klik "Tambah" untuk mewujudkan e-mel baru yang berkaitan dengan akaun anda.
3. Masukkan e-mel dalam medan yang disediakan. Klik butang "Simpan".



Buat Duit Online

Panduan Surfing Link yang telah di shorten

Buat Duit Online Mudah

Apabila anda klik link shorten anda dibawa halaman preview seperti gambar diatas. Anda hanya skip preview tersebut untuk meneruskan kehalaman seterusnya.

Buat Duit Online Mudah

Klik butang "PLAY" untuk pengesahan pelayan manusia bukannya robot atau spam.

Buat Duit Online Mudah

Setelah anda klik butang tadi, anda dikehendaki mengisi ruang jawapan yang disediakan. Hanya mengikut ayat yang tertera diatas, kemudian klik pada Verify & Skip Preview. Untuk melayari satu link kehalaman berkenaan hanya mengambil masa beberapa minit sahaja, dan ianya tidak la sesukar mana. Jika anda rajin kongsikan link anda dengan cc.cc dan anda juga membawa rakan-rakan untuk menjadi ahli anda akan mendapat pendapatan yang lumayan..




Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate