17 Oktober 2015

Apakah TrafficMonsoon?
TrafficMonsoon adalah pengiklanan dan perkongsian hasil syarikat khusus yang membolehkan penyertaan antarabangsa individu dan kumpulan. Perkhidmatan mereka menyediakan iklan yang berkualiti tinggi yang disasarkan untuk orang yang mencari cara untuk buat duit online bersama-sama dengan privasi lengkap akaun, atas keselamatan tahap online, pengurusan akaun yang cekap, dan satu pasukan berdedikasi.

Siapa yang boleh mendapat manfaat daripada perniagaan itu?
Perniagaan ini dibina dengan cara untuk memuaskan setiap pekerja dalam talian. Pengiklan dan ahli bebas mencari kepuasan dengan TrafficMonsoon.

Anda boleh menggunakan TrafficMonsoon sebagai:
- Platform Pengiklanan untuk mendapatkan pelanggan baru dan sign up untuk perniagaan anda.
- Sumber Pendapatan dengan mengambil bahagian untuk sistem perkongsian hasil.
- Sumber Pendapatan sebagai pemasar affiliate dan membawa rujukan.

Apakah perkhidmatan yang TrafficMonsoon tawarkan?
TrafficMonsoon adalah laman web pengiklanan hibrid. Empat ciri utama pada laman web ini adalah Trafik Pertukaran, Perkongsian Hasil, yang Links Tunai dan Program Affiliate.

Pertukaran Trafik
Anda boleh melawat laman web untuk mendapatkan kredit pengiklanan dan menunjukkan laman web anda kepada ahli lain.

Hasil Perkongsian
TrafficMonsoon menawarkan sehingga 110% cashback pada pembelian pakej pengiklanan anda.

Pautan Tunai
Perolehi $ 0,01 ke $ 0.02 untuk setiap pautan tunai yang anda lawati.


Program Affiliate
Mendapat 10% komisen pada setiap pembelian rujukan.
Perolehi 100% komisen bagi setiap pautan tunai rujukan klik.

Ingat bahawa anda perlu melayari sekurang-kurangnya 10 tapak setiap 24 jam di Bursa Trafik untuk melayakkan diri untuk mendapatkan wang.



Bagaimana untuk Buat Duit Online Dengan Trafik Monsoon
Terdapat empat cara untuk mendapatkan duit menggunakan perkhidmatan Trafik Monsoon. Sesetengah orang memilih untuk menggunakan hanya satu atau dua daripada mereka, tetapi saya fikir cara terbaik untuk mengoptimumkan pendapatan anda adalah dengan menggunakan empat. Tetapi sudah tentu, anda adalah bos anda sendiri dan anda membuat keputusan apa yang terbaik untuk anda.

Pautan Tunai
Pautan tunai pada dasarnya dibayar untuk klik iklan. Ia membantu ahli-ahli untuk mengembangkan pendapatan mereka. TrafficMonsoon adalah sangat kompetitif pada (PTC) industri yang dibayar untuk klik kerana tidak banyak PTC menawarkan pendapatan sebanyak TrafficMonsoon tidak. Jika anda mahu mengoptimumkan pendapatan anda 100%, saya cadangkan untuk klik pautan tunai disediakan setiap hari. Juga, ia mungkin membuat anda menemui peluang yang menguntungkan dari iklan yang anda akan melawat.

Terdapat dua jenis Pautan Tunai untuk klik:
$ 0,01 pautan tunai dengan pemasa 30 saat
$ 0,02 pautan tunai dengan pemasa 60 saat

Pek Iklan Jawatan dan Perkongsian
Ciri ini adalah pada pendapat saya yang paling kuat dari semua pakej pengiklanan TrafficMonsoon.
Harga adpak adalah sebanyak $ 50.

Pakej kombo termasuk 3 perkhidmatan:

1,000 Kredit Pengiklanan: TrafficMonsoon akan membawa 1,000 pengunjung ke website anda, yang datang dari rangkaian laman web pengiklanan banyak. Ini bermakna iklan anda akan mencapai penonton yang sangat besar pelanggan yang berpotensi.
20 Pay-Per-Klik Banner Kredit: banner anda akan menerima jumlah yang tidak terhad pandangan sehingga ia menerima 20 klik. Orang-orang klik pada banner anda biasanya berminat dengan apa yang ditunjukkan kepada mereka kerana mereka klik padanya dengan tujuan. Ini bermakna peluang untuk mendapatkan rujukan atau menjana jualan adalah sangat tinggi.
1 Kedudukan Perkongsian: Setiap pembelian anda adpack membuka kedudukan perkongsian dalam TrafficMonsoon. Ini kedudukan perkongsian akan memberikan anda peluang untuk berkongsi pendapatan ke atas semua jualan TrafficMonsoon. Satu kedudukan perkongsian aktif mendapatkan wang anda sehingga mencapai $ 55. Ini bermakna pulangan sebanyak 110% ke atas harga adpack itu. Pada akhirnya, anda membuat keuntungan sebanyak $ 5 dan 1,000 kredit pengiklanan dan 20 banner klik PPC setiap pembelian adpack (apabila kedudukan perkongsian anda matang).

Ingat bahawa anda perlu melayari sekurang-kurangnya 10 tapak setiap 24 jam di Bursa Trafik untuk melayakkan diri untuk mendapatkan wang pada kedudukan perkongsian aktif anda.

Untuk mengetahui strategi tentang bagaimana untuk memanfaatkan pendapatan anda dengan ciri adpack, sila pergi ke laman Strategi kami

Rujukan
TrafficMonsoon menawarkan insentif sangat murah hati kepada penganjur. Apabila anda membawa pelanggan pada TrafficMonsoon, mereka akan memberi anda komisen yang baik:
10% komisen pada setiap pembelian (kecuali pautan tunai kredit)
100% komisen bagi setiap klik pautan tunai daripada referer anda.
Ini bermakna bahawa setiap referral anda membawa pada TrafficMonsoon boleh mendapat komisen anda. Sebagai ahli percuma, anda akan mendapat wang dari semua pautan tunai mereka klik. Sebagai pengiklan, mereka akan mendapat 10% komisyen setiap kali mereka membeli perkhidmatan.

Ingat bahawa anda perlu melayari sekurang-kurangnya 10 tapak setiap 24 jam di Bursa Trafik untuk layak untuk mendapat komisen untuk rujukan anda klik pautan tunai.


Perkhidmatan Pengiklanan
Sejak TrafficMonsoon adalah perniagaan pengiklanan, anda pasti boleh membuat wang dengan menggunakan perkhidmatan pengiklanan. Sesetengah orang berfikir ia sukar untuk mendapatkan rujukan atau menjana jualan dengan pengiklanan. Malah, ia boleh mengambil banyak kali percubaan sebelum membawa pelanggan untuk perniagaan kami. Saya cadangkan untuk mencuba kain rentang yang berbeza, halaman arahan, dan perniagaan yang berbeza untuk melihat mana yang memberikan anda hasil yang terbaik.

Anda tidak mempunyai bajet untuk mempromosikan perniagaan anda?
Ini tidak menjadi masalah. Anda boleh mendapatkan kredit pengiklanan secara percuma dengan menggunakan Bursa Trafik!
Ahli bebas mendapat 1 kredit iklan untuk setiap 2 halaman yang mereka melayari dalam ciri Pertukaran Trafik. Setiap kredit akan membawa anda 1 pengunjung ke laman web anda.
Sebaik sahaja anda membeli mana-mana perkhidmatan pengiklanan (serendah $ 1.00), anda menjadi seorang ahli dinaik taraf untuk selama-lamanya. Kemudian, anda akan mendapat 1 kredit pengiklanan bagi setiap laman yang anda layari.

Berikut adalah semua perkhidmatan pengiklanan lain yang anda boleh membeli untuk membawa pelanggan ke laman web anda:

Banner: Anda boleh membeli klik banner untuk $ 0,25 per klik. Mereka klik akan dibuat oleh ahli-ahli yang secara peribadi mahu klik di atasnya, sehingga mereka tidak berminat di dalamnya.

Iklan Teks: Anda boleh membeli klik iklan teks untuk $ 0,25 per klik. Mereka klik akan dibuat oleh ahli-ahli yang secara peribadi mahu klik di atasnya, sehingga mereka tidak berminat di dalamnya.

Pertukaran Trafik: Anda boleh membeli kredit pertukaran lalu lintas yang akan ditunjukkan kepada pengguna TrafficMonsoon melayari di Bursa Trafik.

Trafik Massive: Anda boleh mempromosikan laman web anda untuk rangkaian banyak laman web luar dan ahli TrafficMonsoon. Ini membolehkan anda untuk menunjukkan laman web anda kepada khalayak yang sangat besar pelanggan yang berpotensi.

Masuk Iklan: Anda boleh mempromosikan laman web anda kepada semua pengguna yang log masuk akaun mereka dalam 1 hari.

Mulakan Page: Anda boleh mempromosikan laman web anda dalam ciri pertukaran lalu lintas sebagai muka surat pertama setiap pengguna akan melihat 1 hari.


Di sini adalah panduan 9 langkah-langkah untuk menetapkan akaun anda dan dapat berkongsi pendapatan.

1- Klik pada pautan ini untuk ke laman web Monsun Trafik. Mendaftar dengan klik pada "Daftar" link di atas atau "Daftar" Link dari menu. Kedua-dua kerja.

PS: TrafficMonsoon meminta untuk memasukkan nombor telefon anda supaya upline anda akan dapat sampai kepada anda. Tetapi, jika anda tidak mahu berkongsi, anda boleh memasukkan apa-apa dan yang akan bekerja.

"Pengeluaran Kod" adalah kata laluan yang anda perlu buat untuk tujuan keselamatan yang lebih tinggi apabila anda cashout.

2- Login akaun anda: Masukkan nama pengguna anda, kata laluan anda dan klik pada butang
"Teruskan".

Sering terdapat 'Login Iklan' untuk melihat selama 10 saat apabila anda log masuk. Ia merupakan satu perkhidmatan pengiklanan yang ditawarkan oleh TrafficMonsoon kepada pengiklan. Ia memperoleh lebih banyak pendapatan untuk berkongsi dengan ahli-ahli. Hanya klik "Kembali ke Dashboard" butang pada sekali pemasa telah selesai.

Jika anda tidak boleh mencapai papan pemuka anda dengan klik pada "Kembali ke papan pemuka", ia mungkin kerana anda mempunyai "Adblock" plugin diaktifkan pada pelayar anda. Anda mempunyai mematikannya pada TrafficMonsoon dapat menggunakan laman web.

3- Lawatan 10 laman web dari pertukaran trafik dengan klik pada butang 'Start Surfing' di bahagian atas halaman.

Saya cadangkan untuk melawat 10 laman web dua kali sehari, untuk memastikan pemasa pendapatan anda tidak akan tamat tempoh

4- Untuk setiap halaman, anda perlu menunggu 20 saat pemasa untuk menamatkan. Kemudian, anda mesti memasukkan capthca, klik pada butang 'Kredit Klik'. Kemudian, klik pada butang 'Laman Maju' untuk meneruskan melayari.

Apabila anda telah menyelesaikan sekurang-kurangnya 10 iklan, anda boleh klik pada butang bukannya 'Laman Maju' 'Kembali ke Akaun'.

5- Klik pada '20 PPC / 1000 TE Kredit 'untuk membeli Pakej Pengiklanan.

6- Klik pada butang hijau 'Persediaan A Banner Iklan Baru' untuk menubuhkan banner yang anda mahu menggalakkan.

7- Pilih saiz banner anda (3 pilihan). Masukkan tajuk kempen anda, pautan sasaran dan link banner. Kemudian, klik pada butang 'menyelamatkan' dan anda akan menguji link banner anda.

8- Tunggu selama 10 saat pemasa untuk menamatkan. Kemudian, klik pada 'Kembali ke Iklan Saya'.

Jika laman web anda tidak muncul dalam tetingkap ujian, anda boleh mengedit pautan sasaran anda untuk membetulkannya. Klik pada butang 'Butiran' di sebelah banner anda dan membuat perubahan.

Anda boleh setup tanpa had sepanduk.

9- Pilih banner yang anda mahu untuk menambah klik pada dan klik butang 'Beli Adpak' hijau di sebelahnya.

Masukkan amaun Iklan Pek anda ingin membeli dan memilih pemproses pembayaran anda. Kemudian, klik pada butang 'Pratonton'. Jumlah termasuk bayaran pemproses akan muncul. Kemudian, klik pada butang 'Pay Now' untuk mengesahkan pembayaran.

Setelah pembayaran disahkan, link iklan akan diwujudkan dengan link banner yang anda masukkan dan ia akan dikreditkan 1,000 kredit iklan didarab dengan jumlah pek iklan anda hanya membeli. (Contoh: Anda membeli 2 adpacks pada banner anda, supaya anda mendapat 1,000 x 2 = 2,000 kredit iklan link anda). Anda boleh melihat link iklan aktif anda dengan klik pada pautan 'Laman Web Saya' pada menu sebelah kiri.

Nikmati pendapatan baru setiap jam dalam baki anda.
Anda boleh membeli tanpa had pek iklan dengan sama ada pendapatan baki anda atau dengan membeli dengan pemproses pembayaran yang disediakan


Strategi
Berikut adalah beberapa strategi yang saya berkongsi dengan anda untuk mengoptimumkan pendapatan anda. Kebanyakan daripada mereka dihubungkan dengan perkhidmatan kedudukan adpak / perkongsian.

Grow Pendapatan Anda dan Kuasa Pengiklanan (100% Belian Balik)



Satu aspek yang sangat berkuasa perkhidmatan adpack adalah bahawa anda boleh meningkatkan pendapatan anda dan kuasa pengiklanan dengannya. Oleh kerana anda mendapat $ 5 keuntungan apabila kedudukan perkongsian anda matang, anda boleh membeli semula adpack baru untuk mendapatkan lebih banyak kredit pengiklanan dan menjana satu lagi $ 5 keuntungan. Lebih banyak anda membeli semula, pek iklan lebih anda mendapatkan dan lebih banyak keuntungan anda boleh menjana.

TrafficMonsoon dilancarkan pada 10 Oktober 2014. Sejak dilancarkan, pendapatan purata harian telah $ 1 (2%) setiap hari bagi setiap kedudukan perkongsian aktif. Ini bermakna bahawa kedudukan setiap perkongsian aktif anda akan mendapat kira-kira $ 1 setiap hari selama 55 hari, berdasarkan statistik semasa. Jadi, 50 hari selepas pembelian adpack anda, anda perlu mempunyai $ 50 dalam baki pendapatan anda, cukup untuk membeli adpack baru!

TrafficMonsoon AdPack Kalkulator
Saya membuat Kalkulator Adpack ini untuk membantu saya menguruskan rujukan pendapatan mereka pada TrafficMonsoon dan membantu mereka mencapai sasaran kuasa pendapatan / pengiklanan mereka. Kalkulator spreadsheet adalah berdasarkan pada 2% ($ 1) Pendapatan harian per adpack. (Lajur 91% / 9% menunjukkan anda keuntungan harian anda perlu mendapatkan dengan mengikuti 91% / 9% peraturan).

Bagaimana ia berfungsi adalah ia menunjukkan apa yang anda boleh mencapai dengan membeli balik adpacks baru dengan 100% daripada pendapatan anda untuk tempoh masa. Anda memasuki adpacks anda bercadang untuk memulakan dengan dan spreadsheet akan mengira berapa banyak adpacks aktif dan jangkaan keuntungan anda perlu mendapatkan. Semua pengiraan ini adalah berdasarkan kepada purata $ 1 pendapatan harian per adpack. Ia adalah tepat dengan pendapatan yang kami terima setiap hari sekarang, tetapi ia tidak boleh menjadi 100% tepat kerana mereka boleh menjadi lebih tinggi atau di bawah $ 1 bergantung kepada jualan yang dijana semula.

Mengekalkan Pendapatan Anda dan Iklan Kuasa (91% Belian Balik / 9% cashout)

Strategi ini adalah sangat baik untuk diikuti jika anda ingin terus membuat pendapatan yang baik dalam jangka panjang dan mengekalkan aliran malar kredit pengiklanan baru.

Sebaik sahaja anda mencapai matlamat anda kedudukan perkongsian aktif mengira, anda boleh menggunakan strategi ini untuk mengekalkan bilangan kedudukan perkongsian aktif yang anda ada dan cashout keuntungan anda.

Pengiraan adalah agak mudah.

Anda mendapat $ 55 setiap kedudukan perkongsian.
Setiap adpack kos anda $ 50.
Ia bermakna anda membuat keuntungan $ 5 bagi setiap pembelian adpack (apabila kedudukan perkongsian anda matang).

Anda boleh cashout $ 5 untuk setiap $ 55 yang anda peroleh, jadi anda akan sentiasa dapat membeli semula adpack baru manakala menunaikan daripada keuntungan anda.

Nisbah cashout adalah sebanyak $ 5 / $ 55 = 1/11 = ~ 9% daripada pendapatan anda.

Cara mudah untuk melakukan strategi ini berdasarkan nombor anda daripada kedudukan aktif:
  • Beberapa jawatan aktif: Belian Balik pek 2 iklan dengan pendapatan anda dan cashout seterusnya $ 10. Kemudian, ulangi dua langkah sebelumnya.
  • Jawatan lebih aktif: Belian Balik 10 modpacks dengan pendapatan anda dan cashout seterusnya $ 50. Kemudian, ulangi dua langkah sebelumnya.
  • Banyak jawatan aktif: Belian Balik 20 adpacks dengan pendapatan anda dan cashout seterusnya $ 100. kemudian, ulang dua langkah sebelumnya.
Anda boleh memilih pelan pembelian semula / cashout anda sendiri, tetapi jika anda ingin mengikuti strategi ini, anda perlu menyimpan 91% / 9% nisbah cashout pembelian semula.





Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate