12 Jun 2014

 Khamis, Jun 12, 2014      , ,
Untuk membuat duit dengan artikel yang anda letakkan di laman web atau pon blog, anda juga memerlukan pelbagai link affiliate yang baik yang akan membantu untuk dapat buat duit online. Ia adalah penting bahawa anda tahu di mana untuk mencari affiliate dan anda telah memilih affiliate yang terbaik untuk anda dan laman web niche anda.

Apabila anda memilih affiliate, ia adalah perkara penting untuk anda menentukan mana-mana syarikat affiliate yang akan anda memperolehi keuntungan terbaik berdasarkan kekerapan produk itu akan terjual. Terdapat beberapa jenis affiliate dan ada yang akan menawarkan anda lebih banyak wang daripada jualan daripada yang lain. Sebelum anda kabur-mata dengan keutungan sebelum hasil jualan, perlu juga beringat masih ada beberapa produk lain yang mungkin lebih laris dan lebih mendapat sambutan. Sebagai contoh, jika anda menjual produk empat kali setahun dari sebuah syarikat yang kurang dikenali yang memberikan anda Rm100 setiap jualan, atau menjual produk terkenal 3 kali seminggu pada kadar Rm10 setiap jualan, maka penilaian disini, anda boleh buat lebih banyak duit dengan Rm10 setiap jualan produk itu. Sering kali syarikat-syarikat besar yang terkenal akan menawarkan keuntungan yang sangat kecil per jualan kerana mereka ditubuhkan dan tahu bahawa produk mereka mudah dijual dipasaran. Manakala syarikat-syarikat kecil yang tidak diketahui, di sisi lain, memerlukan pelan promosi yang boleh mereka dapatkan dengan mencari ahli affiliate dengan menawarkan komisen yang tinggi disebabkan produk mereka cenderung kepada kurang terjual/ belum dikenali.

Peraturan yang paling penting ketika memilih affiliate untuk mempromosikan di laman anda adalah untuk memilih produk yang akan menarik minat orang ramai yang mungkin akan melawat laman web niche anda. Jika tidak, anda akan mempromosikan produk kepada sekumpulan orang-orang yang tidak mahu dan tidak memerlukannya. Jika laman web niche anda mensasarkan ibu bapa kanak-kanak,mempromosikannya dengan produk bayi. Jika tapak anda khusus mensasarkan tukang kebun, maka mempromosikan produk berkebun. Jika anda mempromosikan produk bayi untuk tukang kebun, dijamin tidak dapat membuat keuntungan tak kira berapa banyak wang syarikat affiliate menawarkan setiap jualan.

Akhir sekali, terdapat dua cara utama untuk mencari syarikat affiliate untuk laman web niche anda. Anda boleh mendaftar dengan sebuah syarikat yang menguruskan akaun beratus-ratus syarikat, besar dan kecil, dan memohon untuk produk dalam halaman ini atau anda boleh melakukan carian web untuk syarikat-syarikat yang akan sepadan dengan baik dengan niche anda, sila layari laman web mereka, dan melihat jika mereka mengiklankan program affiliate. Semoga setiap pekerjaan yang anda lakukan berhasil dan medapat manfaat dan akan dapat buat duit online.


Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate