22 Jun 2014

 Ahad, Jun 22, 2014      , , , ,
Pertukaran Trafik adalah satu konsep yang mudah pengiklanan dalam talian di mana ahli-ahli bertukar-tukar trafik . Pada asasnya, anda melihat iklan saya , saya melihat anda.

Secara amnya, dengan melihat tapak ahli-ahli lain , anda mendapat kredit dan kredit ini ditugaskan ke laman web anda (s), sebagai balasan , laman web anda (s) dilihat oleh orang lain. Di samping itu, pertukaran lalu lintas menawarkan pelbagai nisbah pertukaran , naik taraf keahlian, hadiah, dan ganjaran rujukan , kebanyakannya peratusan daripada trafik yang mereka usahakan, dan biasa , komisen juga.


Traffik Exchange

Mengapa perlu menggunakan Pertukaran Trafik ?

Terdapat pelbagai manfaat Pertukaran Trafik membawa kepada anda , di bawah hanya menunjukkan beberapa sebab :

1. Memberi Trafik cepat

Menghabiskan waktu kerja di SEO , menulis artikel, posting media sosial atau beberapa kaedah lain juga membantu anda menjana trafik, tetapi mereka tidak cepat . Dengan pertukaran lalu lintas , anda benar-benar boleh mendapatkan trafik pada hari yang sama dan serendah kali anda berbelanja. Ini adalah salah satu faedah terbesar untuk pemula, terutamanya jika anda mahu untuk bermula serta-merta.

Kos 2 . Sangat murah dan rendah

Anda boleh mendapatkan beribu-ribu pengunjung ke laman web anda untuk kurang daripada satu sen bagi setiap lawatan. Ini adalah kaedah yang sangat murah untuk mendapatkan lalu lintas, yang menjadikan ia mampu dimiliki oleh sesiapa pun.

Trafik Percuma 3.

Jika anda tidak mahu membayar untuk trafik , hanya dimasukkan ke dalam satu jam sehari atau lebih , melayari dan anda akan mendapat trafik tanpa membelanjakan sesen pun dalam poket anda.

4. Jenama Diri

Dengan pertukaran lalu lintas , anda boleh mula membina jenama anda. Dengan menggunakan gabungan pandangan laman web sebenar , pengiklanan banner dan iklan pautan teks, yang membantu anda untuk meletakkan laman web anda muncul ribuan kali di depan mata pelanggan / pelanggan yang berpotensi.

Bagaimana untuk Menggunakan Pertukaran Trafik untuk Kejayaan jangka panjang

Perkara pertama yang anda perlu lakukan ialah mendaftar di laman web pertukaran trafik dan mula melayari. Selepas anda mempunyai banyak ( yang besar dalam jumlah ) kredit , menggunakannya dengan bijak. Memahami bagaimana kerja-kerja pertukaran trafik dan memilih jenis hak produk untuk menggalakkan adalah dua perkara yang paling penting yang anda mesti lakukan. Cara terbaik untuk menukar pertukaran trafik menjadi keuntungan adalah untuk membina senarai yang sepatutnya.

Mulakan dengan melayari konsisten 1 - 2 jam setiap hari dan juga lain-lain alat yang berkaitan -TE betul akan membantu anda untuk menjadikan TE anda ke dalam mesin tunai sebenar.





Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate