09 Jun 2013

 Ahad, Jun 09, 2013      ,

Assalamualaikum dan Salam sejahtera,

Kepada peniaga-peniaga kecil-kecilan mahupun besar-besaran, saya pasti anda ingin meningkatkan lagi jualan atau pasaran anda. saya juga pasti anda juga ingin mendapat jualan yang berterusan dan terus menerus untuk jangka masa yang panjang. Anda banyak pilihan atau cara anda sendiri untuk melariskan produk anda atau memperkenalkan produk anda dengan mencari pelanggan sedia ada atau pelanggan baru,..tak kira dengan pelan mempromosikan atau pengiklanan..tapi adakah semua ini tidak melibatkan kos (duit)? Tanpa kos atau modal, adakah anda bekerja keras untuk menarik perhatian pelanggan anda?

Tanpa melengahkan masa (banyak citer) saya akan membawa anda ke alam pasaran global dan international tanpa memerlukan duit anda dan juga tanpa memerlukan kerja keras anda. Apa yang anda ketahui pasaran melibatkan online amat popular dan mendapat sambutan diseluruh dunia. Apa yang ingin disampaikan ini adalah Laman Web e-dagang yang paling pesat berkembang. Produk anda akan disenaraikan di Laman Web e-dagang yang mempunyai berjuta-juta pelanggan yang berpotensi.

Kelebihan terbesar yang akan anda dapati, produk anda akan dipasarkan melalui Pasaran Berantai yang mempunyai lebih POWER 500,000 Affiliate SFI yang bekerja untuk anda bagi memasarkan, mempromosikan dan menjual produk anda atau perkhidmatan anda lebih dari 20,000 bandar dan juga di 190 negara. Tiada yuran penyenaraian dikenakan dan juga tiada risiko kerana anda tidak membayar apa-apa, Anda hanya perlu mendaftar, memuat naik produk dan penerangan produk anda, mengikuti panduan dan peraturan, dan sedia menunggu pesanan pelanggan anda. Pertama sekali ada perlu daftar jadi ECA (Associates E-Commerce) FREE..kedua senaraikan produk / perkidmatan anda di TripleCliks FREE dan akhir sekali Rilex sedia pesanan.

Sell Your Products At TripleClicks!

Soal jawab mengenai Program ini.


S: Apakah ia?
A: Associates E-Commerce (ECA) Program adalah satu program baru yang boleh didapati dari TripleClicks.com yang membolehkan penjual komersial untuk memasarkan produk mereka di samping produk TripleClicks yang sedia ada dan juga daripada sendiri, TripleClicks berasingan "TConnect mereka "Laman Web.

Q: Bagaimana ia berfungsi?
Jawapan: Secara ringkas, anda akan menyenaraikan produk anda dan mereka akan menjadi dilihat oleh pembeli di TripleClicks.com . Pembeli boleh membeli produk anda dengan meletakkan ia di dalam troli membeli-belah Tripleclicks dan check-out. Kami menjaga semua pemprosesan bayaran bagi pihak anda dan kemudian menghantar anda perintah untuk memenuhi.

S: Berapakah kos untuk menyertai program ini?
A: Tiada kos untuk memulakan. Setelah diterima untuk menyertai program ini, anda boleh senaraikan seberapa banyak produk yang anda suka. TripleClicks hanya mengekalkan peratusan nominal (minimum 15% daripada harga runcit anda) setiap kali anda membuat jualan. Itu sahaja!

S: Bagaimana saya boleh menjadi seorang ECA?
A: Memohon SINI . Kelulusan biasanya mengambil masa hanya 1-2 hari perniagaan. Setelah diluluskan, anda boleh terus mula memuat naik produk anda dan menjual di TripleClicks.

Q: Apakah kelayakan?
A: Jika anda adalah perniagaan yang menjual produk, Program ECA adalah untuk anda. Akaun ECA anda juga perlu disahkan dengan pengenalan perniagaan / dokumentasi. Jika anda bukan seorang penjual komersial tetapi ingin senarai barang-barang untuk dijual di TripleClicks, sila rujuk kepada kami Program Senarai Ahli .
Q: Bilakah / bagaimana saya akan dibayar apabila jualan berlaku
A: Anda boleh memilih untuk dibayar mingguan melalui cek, PayPal, atau harian melalui pemindahan dana elektronik.

S: Bagaimana saya mendapatkan produk yang disenaraikan di TripleClicks?
A: Anda boleh memasukkan maklumat produk untuk satu produk anda pada satu masa melalui laman web ECA khas. Atau, jika anda mempunyai banyak produk di, anda boleh dengan cepat dan mudah memuat naik semua maklumat anda dalam satu fail teks yang mudah. Setelah naik, mereka akan muncul di TripleClicks lama dan pelanggan boleh mula pesanan produk anda dengan segera.

Q: Bagaimana harga ditentukan?
A: Anda menetapkan semua harga. Anda juga boleh menyesuaikan harga anda apabila anda perlu.

Q: Bagaimana kos penghantaran ditentukan?
A: Jika syarikat anda tinggal di Amerika Syarikat, perisian TripleClicks secara automatik boleh menentukan kos penghantaran (yang akan dibayar kepada anda) untuk setiap produk anda, berdasarkan berat dan destinasi. Jika syarikat anda tinggal di negara lain, anda akan menyerahkan yuran penghantaran yang anda apabila anda menyerahkan maklumat harga runcit produk anda.

Q: Untuk pesanan yang diletakkan di TripleClicks oleh pelanggan-pelanggan tempatan, pelanggan boleh memilih untuk mengambil perintah di kedai saya bukan membayar untuk penghantaran?
A: Ya, anda boleh memilih pilihan ini untuk mana-mana atau semua produk anda.

S: Adakah terdapat apa-apa sekatan ke atas apa jenis produk yang saya boleh menjual pada TripleClicks?
A: Ya. Lihat senarai barangan terhad SINI .

S: Siapakah yang bertanggungjawab untuk pulangan dan bayaran balik?
A: Anda akan bertanggungjawab untuk memproses dan memberitahu kami dari semua produk dikembalikan. TripleClicks akan menjaga semua bayaran balik kepada pelanggan.

Q: Adakah TripleClicks tawaran perlindungan penipuan?
A: Ya, kita berhati-hati memantau semua pesanan untuk penipuan.

Q: Bolehkah pelanggan meninggalkan maklum balas?
A: Ya, pelanggan diminta untuk menilai dan mengkaji semula produk yang mereka telah dibeli daripada anda. Kami juga meminta mereka untuk menilai dan menyemak syarikat anda. Sejak pelanggan lebih cenderung untuk membeli produk top-rated dan mengunjungi syarikat top-rated, ia adalah penting untuk kejayaan anda di TripleClicks bahawa anda bekerja keras di kedua-dua kualiti produk dan kualiti perkhidmatan syarikat anda. Perhatikan bahawa TripleClicks juga memantau penilaian dan ulasan untuk mengukur prestasi anda. Prestasi sub-par boleh menyebabkan penamatan akaun ECA anda.

Q: Bagaimana saya menguruskan pesanan?
A: Dengan syarat kepada anda di Pusat ECA kami merupakan Pesanan Pengurus laman web yang membolehkan anda untuk melihat semua pesanan terbuka dan diselesaikan. Anda boleh memproses pesanan terbuka oleh mencetak ringkasan perintah. Atau anda boleh memuat turun fail komputer yang menyediakan ringkasan semua pesanan terbuka anda dengan pelanggan yang lengkap dan maklumat penghantaran untuk memenuhi cepat dan mudah.

Q: Bagaimana sekiranya saya perlu membuat perubahan kepada produk atau mengeluarkan produk?
A: Dengan syarat kepada anda di Pusat ECA kami adalah Pengurus Senarai laman web. Pengurus Senarai membolehkan anda dengan cepat dan mudah memilih dan mengedit mana-mana dan semua produk yang diperlukan. Pengurus Senarai juga membolehkan anda untuk menetapkan produk sebagai aktif atau aktif, yang serta-merta dilihat pada TripleClicks.

Q: Apakah "TConnect" ciri-ciri?
A: Apabila anda memohon untuk menjadi ECA, kami akan meminta anda untuk memilih nama domain (contohnya yourcompany.tripleclicks.com). URL ini menjadi milik anda untuk menggunakan yang anda suka dalam promosi anda sendiri dan merupakan TripleClicks khas laman web yang mempunyai JUST produk anda, serta ciri-ciri khas yang membolehkan anda berhubung dengan pelanggan yang lebih mendalam dan mengembangkan asas pelanggan anda dengan cara yang baru yang menarik! Seperti program standard kami, untuk apa-apa perintah, kami akan menjaga semua proses pembayaran untuk anda dan perintah ke hadapan kepada anda untuk kepuasan. Jika anda kini tidak mempunyai laman web untuk produk atau perkhidmatan anda, anda sekarang akan mempunyai satu, bersedia untuk anda untuk menggunakan sebaik sahaja anda telah dimuat naik produk anda dan maklumat perkhidmatan!

S: Apakah kos Laman Web "TConnect"?
A: Tidak ada kos. Ia disediakan untuk anda 100% percuma sebagai sebahagian daripada program ECA kami.

Q: Adakah saya akan dapat mengadakan jualan khas untuk produk saya, menawarkan penghantaran percuma, atau melakukan promosi khas yang lain pada TripleClicks?
A: Ya, ini yang menarik dan ciri-ciri lain yang direka bentuk untuk membantu anda menghasilkan jualan maksimum adalah sebahagian daripada program AKPW.

Q: Bolehkah pelanggan menggunakan Sijil Hadiah TripleClicks apabila memesan produk saya?
A: Ya




Kepada yang berminat boleh KLIK JOIN ECA TODAY.

Free join
Get started quick, easy, and FREE!

There is no cost to become an SFI affiliate, and we provide complete training and all the Websites and marketing tools you'll need to get started, all FREE


Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate