07 Jun 2014

 Sabtu, Jun 07, 2014      , , ,
Direktori artikel laman web adalah rumah artikel percuma. Artikel-artikel ini biasanya diletakkan di sana oleh sesiapa sahaja yang memiliki hak cipta kepada mereka sebagai kaedah promosi. Setiap artikel mempunyai byline pemilik diletakkan di bawah supaya orang-orang yang akhirnya membaca artikel akan tahu yang penulis (atau sekurang-kurangnya yang memiliki ia) dan akan dapat untuk mendapatkan dalam hubungan dengannya atau layari laman web mereka untuk maklumat lanjut.

Artikel Direktori Buat duit


Artikel direktori adalah tempat yang hebat untuk meletakkan artikel anda supaya mereka akan membuat duit untuk anda. Dengan menggunakan kaedah ini, orang yang berminat pada produk atau perkhidmatan anda akan melihat artikel anda, melihat anda sebagai seorang pakar dalam subjek ini, dan akan melawat laman web anda. Malah jika anda tidak boleh menulis atau tidak mempunyai apa-apa pengetahuan mengenai subjek ini di mana anda mempromosikan (sebagai contoh untuk anda menjalankan laman web affiliate), anda sentiasa boleh menyewa penulis untuk melakukan kerja untuk anda. Mendapatkan artikel yang berkualiti bertulis akan menjadi mahal di masa hadapan, tetapi mereka akan membayar untuk diri mereka sendiri dalam masa yang singkat, sama ada melalui jualan affiliate atau menjual perkhidmatan anda sendiri, dan segala-galanya selepas itu adalah mengaut keuntungan bersih.

Mari kita mengambil contoh kehidupan yang sebenar. Bayangkan bahawa anda seorang akauntan bekerja dari rumah. Anda menulis satu artikel mengenai topik perakaunan dan meletakkannya pada pelbagai direktori artikel. Mereka yang mencari subjek yang anda menulis tentang akan membaca artikel anda, melihat bahawa anda mempunyai pengetahuan dan kemahiran yang diperlukan untuk melakukan kerja untuk mereka, dan melawat laman web anda atau menghubungi anda melalui e-mel. Artikel anda hanya mendapat anda pelanggan baru yang boleh menggunakan perkhidmatan anda secara tetap, tetapi pasti akan memberikan keuntungan yang bagus sekurang-kurangnya sekali.

Tambahan pula, kerana anda telah mencatatkan ia di direktori artikel percuma, orang lain yang mempunyai laman web affiliate tentang perakaunan tidak dapat menggunakan artikel anda untuk laman web mereka. Oleh kerana mereka mesti melampirkan byline anda untuk itu, ini akan membawa anda lebih pendedahan bagi setiap laman web yang semula post anda artikel. Ini kerana anda akan mendapat manfaat luar trafik yang mereka sampai ke laman web mereka.

Terdapat banyak direktori artikel di luar sana untuk anda menggunakannya. Taruhan terbaik adalah untuk meletakkan satu salinan setiap artikel anda pada setiap satu untuk pendedahan maksimum. Ia akhirnya akan membantu untuk membawa lebih banyak lalu lintas dan pelanggan ke laman web anda, yang akan membawa kepada pesanan baru dan keuntungan yang lebih dan menjadikannya sumber buat duit online buat anda.


Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate