07 Jun 2014

 Sabtu, Jun 07, 2014      , ,
Apabila anda cuba untuk buat duit dengan artikel, keindahan yang anda rasai adalah bahawa anda tidak benar-benar memerlukan pengalaman yang berkaitan dengan kerjaya sebelum ini dan anda boleh belajar dari permulaan dan sepanjang proses membuat artikel. Ada yang berkata, terdapat beberapa kemahiran yang anda perlu pelajari sendiri atau mengambil pengalaman di sepanjang jalan untuk membuat laman web/blog  anda agar berjaya. Anda tidak boleh meneruskan dengan tidak mengetahui apa-apa, tidak belajar apa-apa, dan dalam masa yang sama masih mengharapkan untuk memberikan pendapatan yang baik. Anda memerlukan langkah permulaan untuk buat duit dengan artikel.

Pertama, anda perlu tahu bagaimana untuk memilih artikel/isi kandungan yang betul untuk membuat laman web anda berjaya. Terdapat banyak jenis kandungan, dari kandungan percuma ke kandungan berbayaran tinggi, dan setiap kandungan mempunyai kelebihan dan kekurangan sendiri (isi kandungan berkualiti tinggi adalah lebih cenderung untuk memberikan laman web anda akan berjaya kelak).

Kedua, anda perlu tahu bagaimana untuk memilih kata kunci yang boleh membantu anda mendapat jumlah yang baik lalu lintas (traffik), tanpa bersaing untuk mendapatkan pada halaman pertama atau kedua. Jika anda memilih kata kunci yang kompetitif yang sering digunakan oleh sebahagian besar website / blogger lain, laman web raksasa, anda mungkin sukar mendapatkan disenarai halaman pertama atau kedua hasil carian keyword.

Ketiga, anda perlu tahu bagaimana untuk mengoptimumkan laman web anda untuk pelbagai enjin carian. Kemahiran pengoptimuman enjin carian akan membolehkan anda untuk mendapatkan kedudukan yang tinggi untuk kata kunci niche yang anda pilih, yang akan membantu untuk mendapatkan pengunjung dan membuat keuntungan.

Keempat, jika anda memilih untuk mengambil sebuah laman web yang besar, dengan kerjaya sebagai internet marketer, anda perlu memberi tumpuan kebanyakannya kepada pelan pemasaran internet anda, dan anda juga perlu tahu bagaimana untuk memasarkan laman web anda kepada penonton yang dimaksudkan anda melalui iklan banner dibayar dan pautan teks. Jika anda lebih suka membuat 2-5 halaman  khusus kepada iklan itu, dengan mempromosikan mereka semua sekaligus, akan menjadikan ia lebih efektif dan boleh membuat lebih banyak keuntungan.

Jika anda boleh menangkap beberapa kemahiran ini dan bersaing dengan mereka secara agresif melalui laman web/blog yang baru anda buat, atau beberapa bulan pertama kali membuatnya, maka anda kelak akan menjadi salah seorang yang pakar. Bermulanya bidang ini anda boleh belajar sendiri dan akan memperolehi pengalaman sendiri, atau satu-satunya perkara yang anda perlu lakukan sebelum anda memulakan kerjaya baru anda dengan internet adalah untuk membudayakan sifat membaca dan sikap ingin belajar (mungkin dengan membeli ebook internet marketing satu atau dua mempercepatkan pencarian anda) dan juga memastikan bahawa anda mempunyai dana untuk memulakan sebuah website. Jika anda memulakannya dengan blog tiada risiko dan tiada kos untuk membuatnya.


Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate