08 Jun 2014

 Ahad, Jun 08, 2014      , ,
Salah satu perkara pertama yang anda perlu lakukan, atau mungkin anda memerlukan beberapa inspirasi, selepas anda memilih topik niche anda adalah untuk memilih URL menarik. Anda mahu ia menjadi salah satu yang akan menonjol dan ia akan mudah diingati bagi mereka yang merancang untuk menjadi pelawat kembali.

Untuk mendapatkan beberapa idea dan inspirasi, mari kita lihat di pelbagai kata kunci yang anda telah diasingkan untuk niche anda untuk melihat jika mana-mana diantara mereka yang mempunyai ciri-ciri menarik. Anda mahu ia menyuarakan "jurujual kereta terpakai", dan bukannya sesuatu yang membosankan atau tidak mempunyai bunyi yang asal kepadanya. Sebagai contoh, jika niche anda adalah "baik", anda boleh cuba "", "Baik4u", "HouseofBaik", atau "BaikKingdom". Ini semua asalnya, menjelaskan isi kandungan anda, dan yang paling penting, mudah untuk diingati. Diantara Url yang popular adalah google, yahoo, facebook..anda juga boleh mengunakan nama anda sendiri..

Membuatkan URL anda mudah untuk diingat adalah yang paling penting, supaya pengunjung anda tidak mempunyai sebarang masalah kembali dan klik pada link affiliate lagi dan membuat duit online.


Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate