15 Julai 2013






Salam sejahtera,

Mari kita menjana buat duit online hari ini dan seterusnya melalui mesin buat duit online dari Digital Generation. Pendapatan yang pasti anda akan membuat $1 sehari tanpa memerlukan modal apa pun dari anda. Program ini juga boleh memberikan bayaran sehingga $100 sehari, bahkan tanpa batasan setiap hari.

Memperkenalkan Coin Genaration

buat duit dengan Digital genaration

Serba sedikit akan saya akan beri pengenalan kepada program ini kepada anda dan bagaimana sistem ini dapat menghasilkan duit dalam bentuk dolar setiap hari dengan cara yang sangat mudah dan sesiapa pun dijamin boleh membuatnya dan memulakannya hari ini tanpa memerlukan sebarang modal sekali pun.















Di bawah ini beberapa gambaran dari Coin Genaration.

  buat duit dengan Digital genaration

Hanya beberapa langkah mudah anda boleh terus menghasilkan duit (Dolar)

1. Pelajari tentang program ini. Coin genaration adalah sebuah software rancangan dari Digital Genaration yang bekerja secara automatik "melombong dolar" (Penjana kewangan) dalam beberapa saat sahaja. Keseluruhan software ini memiliki keberkesanan iaitu sangat ringan di operasikan dan juga tidak ada menimumkan spek komputer.

2. Daftar. Klik disini

Langkah-langkah seterusnya seperti berikut

   buat duit dengan Digital genaration

Isi Nama, E-mail Anda, Password dan Captcha. Kemudian klik "Send". Cek Inbox E-mail Anda untuk melakukan pengaktifan. Lalu LOGIN ke website tersebut. Masuk ke menu Personal. klik menu tersebut kemudian pilih menu Profil. maka akan tampak seperti gambar dibawah ini:

  buat duit dengan Digital genaration

Isi semua kolom tersebut dan hal yang wajib adalah pengesahan nombor telefon. isikan nombor telefonl pada bahagian kolom Phone. Gunakan kode area negara (untuk Malaysia menggunakan +60xxx). Beberapa saat kemudaian akan menerima sms dari +447937946882, kemudian balas sms tadi dengan memasukkan angka (kode) yang dikirim, ingat cuma angkanya saja yang dikirim balik. dan ini akan dikenakan cas seperti biasa dari operator masing-masing. setelah dikirim sekitar beberapa minit akaun akan disahkan dan bila disahkan, maka akan nampak tulisan disamping nombor telefon seperti ini (Successful verification).

Isi Perfect Money dengan Member ID Anda atau Payza dengan Email Payza Anda. Bagi yang belum puunya akun Payza silahkan daftar, ==> klik disini!

Bagi yang belum punya silahkan mendaftar Perfect Money, ==> klik disini!

Pembayaran kepada anda mempunyai 5 kaedah iaitu 2 cara diatas, melalui Paxum, Egopay, Bank transfer dan Paypal (dalam kemaskini)

 3. Download Software.   Download software dengan klik menu "download" save file.

.
Duit online Digital genaration














4. Pilih kuantiti Tread dan Main Software.

Apabila kita mempunyai 1 Tread, maksimum pendapatan anda $1/hari. 2 Tread, $2/hari. Dan begitu seterusnya. Harga Tread adalah $50/Tread. Setelah perhitungan rata-rata pendapatan adalah $0.0001 setiap 8 saat untuk 1 Tread. Anda akan mendapat 1 Tread Percuma. Sudah pasti anda akan mendapat $1/hari. Pertama anda sudah mengesahkan dengan nombor telefon anda.

Cara untuk mendapatkan Tread Percuma Klik menu " Ticket " , Klik New ticket, maka akan tampil seperti berikut

Duit online Digital genaration
Sila isi Subject dengan " The Thread ", Department pilih" Trial ". Isi Question dengan permintaan kepada Admin untuk mengaktifkan 1 Thread PERCUMA, contohnya "Hi Admin, Please activate Thread trial for me. Thank You". Klik "Send". Tunggu balasan dari Admin, dibalas sekitar 1-2 jam dan thread akan diaktifkan. 

Kemudian install softwarenya. Softwarenya sangat ringan, penampakannya seperti ini. INGAT!! Jangan jalankan (launch) software tersebut ketika Thread belum diaktifisi oleh admin agar pengiraan komisen yang kita peroleh tepat kerana bermula dari detik 0 (sifar). Pastikan anda sudah mendapat 1 Thread PERCUMA atau anda sudah membeli beberapa Threads.

Jika sudah aktif ertinya sudah siap mengalirkan duit setiap kita online (sambungan internet nyala), software boleh di minimize. Software dijamin TIDAK akan memakan jalur lebar ataupun kuota kerana ia sangat ringan. kuota pun kecil kerana 1 jam software dijalankan cuma kena kuota kurang dari 1mb.

  Duit online Digital genaration

 5. Lihat Hasil Hasil / Pencapaian Anda boleh dilihat pada Software atau website .

Duit online Digital genaration







Apabila tidak sesuai antara Software dengan website, penyebabnya adalah Token anda tidak sesuai / sama antara Sofware dengan Website. Lihat Gambar berikut !

Sepadan token anda boleh drag / block Token pada website lalu " Copy dan Paste "pada Software, kemudian" Save "Token. 6. Urus Kewangan anda. Wang yang anda dapat adalah milik anda sendiri, bergantung dasar anda untuk menggunakannya.

Pertama, anda boleh AMBIL .
Kedua, anda boleh gunakan untuk MEMBELI Thread yang lebih banyak untuk menghasilkan Wang lebih banyak.

Duit online Digital genaration7. Ambil Bayaran Anda. Apabila anda belum melakukan pengesahan dengan menggunakan nombor Bergerak / HP maka anda tidak akan boleh mengambil bayaran, atau melakukan Payment. Pilih menu "Personal", "Payment", "request payout of your earnigs", pembayaran (PO) boleh kita ambil pada masa available balance anda mencapai angka minimum PO, untuk Payza min PO $ 1 dan pembayaran INSTANT . Untuk PEMBAYARAN Paypal akan segera menyokong, kita tunggu!

    Minimum Pay Out: Payza: $ 1 (fee $ 0.00) dan Perfect Money (PM): $ 0.1 (fee $ 0.00).   Payza


BAGAIMANA, LUMAYAN KAN?

  Duit online Digital genaration

6 ulasan:

  1. Saya punya Tread Trial blom aktif lagi..Perlukan kesabaran sebab ramai yang blom sampai giliran..saper2 yang dah join 2 boleh request kat ticket pastu mintak Tread kat chat..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..26-07-2013 Tread dah aktif..Setiap hari boleh dapat $1..dan kepada member2 yang dah join tue, kalau blom dapat Tread lagi harap bersabar sebab setiap hari memang terlalu ramai request Tread. Semoga berjaya!

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  5. join here and get up to $10 perklik and $100 per email...copy paste this link.
    1. http://www.tendollarbux.com/index.php?ref=kahfisp8
    2. http://paypermails.com/pages/index.php?refid=kahfisp8
    3. http://www.twodollarclick.com/index.php?ref=kahfisp8
    4. http://www.sevendollarptc.com/index.php?ref=kahfisp8

    BalasPadam
  6. mengapa nombor tepom saya blum di verify lagi

    BalasPadam

Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate