05 Mei 2014

 Isnin, Mei 05, 2014      , ,
Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Perkongsian kali ini masih berkonsepkan buat duit online tanpa modal dan sedikit informasi kepada sesiapa yang masih lagi mencari altenatif lain untuk mencari pendapatan melalui alam maya. Dibawah ini saya ambil dari perkongsian sahabat yang bertujuan memberi manfaat kepada orang ramai. Semoga beliau dikurnia rezeki yang melimpah ruah, insyaallah.



SFI Affiliate

SFI telah diwujudkan untuk membolehkan sesiapa yang mempunyai akses komputer dan Internet, peluang untuk meneroka revolusi e-dagang/perniagaan di seluruh dunia. Sesiapa dah cukup umur boleh bergabung perniagaan bersama SFI secara percuma dengan mengisi borang pendaftaran dalam talian. Tiada paksaan, pembayaran dan pembelian untuk menjadi affiliate dengan SFI dan Triple Cllick.

Setelah anda mendaftar, gabungan yang disediakan adalah dengan laman web profesional untuk anda memasarkan produk SFI di Internet. SFI juga menyediakan semua perkhidmatan sokongan jualan, seperti perkhidmatan pelanggan, proses pembayaran, dan penghantaran produk, semua tanpa sebarang kos untuk gabungan ini. Untuk setiap jualan dijana, pihak SFI membayar affiliate mengikut komisen. Komisen tambahan juga boleh diperolehi dengan membina dan memimpin kumpulan affiliate. Berbagai lagi komisen dari SFI dan Triple Click.

PaidVerts

Paidverts : Laman website ini amat popular dikalangan pelabur yang ingin mendapatkan traffik secara mendadak melalui rangkaian pengiklanan dari Paidverts. Menghasilkan pendapatan harian memang mudah dari Paidverts yang hanya copy-paste dan klik ads. Kumpul Bonus Ads Point setiap hari 500BAP.. Semakin banyak BAP semakin mahal ads yang diberikan.. purata ads $0.02 sehingga $10.00 setiap satu.. Dan sangat berbaloi jika anda menjemput orang lain untuk turut sama mendapatkan pendapatan ini tanpa mengeluarkan sebarang modal.

Minijobz 

Minijobz : Website ini sangat berguna kepada ahli selain daripada (US, UK, canada). Minijobz menyediakan bayaran yang agak lumayan kepada pekerja India, Philippina. Anda akan jumpa kerja yang lebih international disini.
 
Triond.com
 

Triond adalah tapak menulis artikel di mana anda boleh mendapatkan duit berdasarkan bilangan views post anda. Pendapatan adalah berbeza-beza bergantung kepada dimana tapak sub-kandungan anda diletakkan, jadi tidak ada angka yang tepat saya boleh berikan kepada anda, tetapi daripada pengalaman, anda boleh mendapat apa-apa dari $ 0.50 - $ 6 bagi setiap seribu kali view. Ia adalah sebuah laman yang agak mudah untuk digunakan, dan anda juga boleh menjana pendapatan tambahan jika anda ada akaun Google Adsense.


Microworkers

Microworkers : adalah satu platform buat duit untuk kerja-kerja yang mudah. Dengan menggunakan microworkers anda boleh menjana duit online. Apa yang harus anda lakukan adalah membuka akaun di microworkers.com dan mula buat duit online dengan segera dan mudah. Adakah anda boleh buat duit daripada program ini? sudah tentu boleh. Sesiapa yang tahu perkara asas tentang internet, boleh menjana duit yang banyak daripada website ini. Pelbagai jenis kerja yang sesuai untuk semua pekerja Kerja-kerja termasuklah serch di google, 'signup', twitter, like facebook, bookmarking,commenting dll. Kerja-kerja boleh diselesaikan dibawah 5 minit. Anda akan dibayar antara $0.10 hingga $10 bergantung kepada jenis kerja yang anda lakukan. Jarang sangat berlaku bila anda masuk ke website ini dan tiada kerja untuk anda. Pasti ada kerja mudah untuk anda.Bayaran minimum adalah $9.00 yang akan ditransfer kedalam akaun alertpay anda. Anda juga akan dapat $1.00 bila Sign Up Di Microworkers
 

Anno1777.com
 

Anno1777 adalah satu lagi cara anda boleh buat duit online. Anno1777 ialah permainan peluncur yang berasaskan web di mana anda boleh bertukar-tukar duit maya yang diperolehi daripada permainan ke Euro. Mereka membayar melalui paypal atau ke akaun bank anda. Anda boleh mendapat berbagai cara termasuk bekerja, memiliki syarikat dan menjual produk dan berjuang.


Shorttask : Saya dapati website ini merupakan salah satu alternatif terbaik untuk microworkers. Di sini lebih banyak kerja yang anda boleh lakukan disini. Saya rekomen website ini kepada pekerja seluruh dunia terutamanya kepada website/blog yang tiada PR

Slicethepie.com
 

Ini adalah cara yang cool untuk buat duit, terutamanya jika anda menikmati muzik. Anda sebenarnya mendapat wang untuk mengkaji lagu. Apabila anda mencapai $ 10.00 anda boleh meminta bayaran melalui paypal. Ia cukup mudah dilakukan.Jika anda mahu pendapatan lebih tinggi erikan kualiti review yang baik.
Minuteworkers : Walaupun saya senaraikan di no 2, tetapi anda pasti anda suka website ini seperti microworkers, kadangkala lebih lagi. Bukan hanya kerja yang biasa, ia jua mempunyai forum yang membayar. Sesetengah pekerja mengambil peluang ini untuk jana lebih duit.  

Zujava.com
 

Zujava adalah sebuah laman baru, masih dalam versi beta, bagaimanapun ia mempunyai potensi dan mempunyai format yang sama dengan Squidoo.Anda sebenarnya menulis kandungan dan berpotensi mendapat pendapatan lebih dengan menambah sesuatu untuk menjual dari laman web seperti eBay atau Amazon. Jadi jika anda berdaftar dengan affiliate Amazon, laman ini sangat baik untuk anda. Jika anda tidak berdaftar dengan affiliate Amazon, maka anda masih boleh memperolehi wang dengan menjual barangan, tetapi anda akan perlu menggunakan modul yang disediakan untuk anda di Zujava.

Rapidworkers: Satu lagi website hebat yang anda boleh buat duit mudah. Bayaran minimum adalah $4 sahaja dan bayaran adalah Segera. Interface adalah sama seperti microworker versi lama. Jadi, anda tidak banyak hadapi sebarang masalah disini

Factoidz merupakan satu lagi tapak kandungan bertulis, tetapi memerlukan kualiti penulisan dan kandungan yang lebih tinggi daripada Triond. Bagaimana ada dan kandungan fakta adalah fokus utama Factoidz dan pendapatan boleh menjadi sangat tinggi jika anda menghantar artikel yang cukup baik kandungan dan mempunyai kedudukan baik melalui seo.

CloudCrowd

CloudCrowd ( Facebook App) : Website ini mempunyai peluang menjadi terhebat antara semua website. Anda boleh menggunakan website ini dengan sepenuhnya. Ini adalah kerana kerja yang disenaraikan disini menyediakan bayaran yang agak tinggi

Sebagai bonus, satu lagi laman web yang mampu menarik minat anda adalah Zurker. Walaupun ini bukan laman web yang anda akan mendapat wang dari serta-merta, ia adalah sebuah laman yang anda boleh melabur duit dengan membeli saham, dan berpotensi berjaya di masa hadapan. Ia adalah sebuah laman rangkaian sosial, tetapi dengan perbezaan. Mereka mahu pengguna untuk memiliki laman web dan juga menjadi sebahagian daripada bagaimana tapak yang maju dan berkembang. Mereka sudah mempunyai 6000 ahli dan berkembang setiap hari. Daftar sekarang, sementara ia masih dalam peringkat beta dan sementara anda masih mempunyai peluang untuk melabur dan membeli vshares sebelum habis. Semakin ia berkembang, semakin tinggi kos saham, jadi dapatkan lebih awal.

Selebihnya saya tidak menyenaraikan disini. Anda boleh kehalaman blog ini untuk mendapatkan pelbagai program lain yang boleh buat duit online.


Online Job for All. Work from home computer.
Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate