03 November 2012

 Sabtu, November 03, 2012      ,
Assalamualaikum...

Salam sejahtera kepada semua yang sudi melawati laman.Pada entri nie saya cume nak berkongsi melalui pengalaman saya dengan nuffnang..dan maklumat yang ada, akan saya kongsikan serba sedikit bagaimana untuk mendapatkan pendapatan dengan nuffnang..


Buat duit dengan nuffnang


Saya percaya bagi mejoriti mengenali perkidmatan nuffnang, lagi2 otai-otai blogger..yang saya tau la serba sedikit, nuffnang adalah satu syarikat perkhidmatan pengiklanan yang terkenal di seluruh asia berbanding syarikat pengiklanan yang lain..Ha...pasti anda nak tau kenape saya cakap macam tue..sebabnya adalah pembayaran dieorang cantikkk...saya bukan wakil dari pihak saper2, cuma saya berasa seronok dengan pembayaran dieorang kepada blogger2 lame atau mahu pon blogger2 baru macam saya nie..terima kasih yer nuffnang..

Ok,,,Berbalik misi utama kita iaitu buat duit dengan nuffnang dan bagaimana untuk mendapatkan pendapatan dengannya..Pokok segala kerja nie adalah dengan blog anda sendiri, kalau xdek blog lagi boleh daftar kat
google blogspot atau wordpress diantara yang popular untuk buat blog sendiri..Kalau yang dah ada tue boleh la masukkan blog anda dengan menjadi wakil pengiklanan nuffnang.X susah pon nak jadi pengiklan,cume tampal mana2 area blog anda,tunggu masa dapat duit. Tapi ada panduan untuk meletakkan iklan berkenaan atas sebab ada perkiraan pembayaran mengikut betapa stategiknya iklan tue dipaparkan..


Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate