17 Oktober 2012

 Rabu, Oktober 17, 2012      , ,



Assalamualaikum..

Kepada sesiapa yang mencuburi bidang affiliate, pasti menilai sesuatu produk dan menyelidik syarikat yang ingin diceburi untuk membuat pemasaran.Disini akan saya kongsikan bersama salah satu syarikat yang kuat dan paling ramai affiliate di seluruh dunia.JOM kita tinjau...

                                  SFI (Strong Future International)

Buat duit jadi affiliate

Latar  belakang syarikat dan pengenalan mengenai affiliate, akan saya kongsikan bersama-sama.Salah satu syarikat yang terkenal mejoriti pihak affiliate iaitu syarikat SFI.Siri kursus eksklusif SFI oleh George Little menyediakan arahan langkah demi langkah dan membantu dalam Bahasa Inggeris yang nyata tentang bagaimana untuk memulakan dan menjalankan perniagaan online yang menguntungkan. Kursus baru ditambah setiap bulan,Dalam kursus bulan ini, Internet Pelajaran Pendapatan  The Web Sosial: Bahagian 10-Google + Pages Jenama, pengarang tentu, George Little, menunjukkan KITA bagaimana untuk menetapkan sehingga Halaman Google+ dan membincangkan bagaimana untuk menambah link dan yang Google Plus1 butang untuk anda Laman Web sendiri serta.
Subjek kursus lain termasuk:
  • The 10 kaedah pemasaran atas digunakan oleh sekutu SFI berjaya.
  • Bagaimana untuk anda bermula membina pasukan sekutu di SFI.
  • Memulakan Projek Web Pertama korang.
  • Strategi Pengiklanan Percuma.


Better Business Bureau
Better Business Bureau
Tanda syarikat yang berjaya boleh dilihat dalam rekod. SFI kini dalam tahun ke-13, dengan berjuta-juta dolar dalam jualan tahunan dan berjuta-juta yang dibayar komisen kepada beribu-ribu gabungan di seluruh dunia. Syarikat induk SFI, Carson Services, Inc, kini dalam tahun 26 perniagaan. Ia adalah ahli lama Better Business Bureau dan berdaftar dengan Dun dan Bradstreet. Sekutu SFI beroperasi dengan keamanan fikiran yang dibawa  kira-kira dengan bersekutu dengan terbukti, organisasi bebas hutang dalam sejarah yang paling panjang.


copy link n seach untuk join


SFI (Strong Future International) Pemasaran Kumpulan telah dilancarkan pada tahun 1998. Bermula dengan hanya satu produk, dijual hanya di Amerika Syarikat, SFI kini telah berkembang kepada lebih daripada 54000 produk dan perkhidmatan (dan berkembang setiap hari) yang dijual di lebih daripada 190 negara di seluruh dunia.

SFI telah diwujudkan untuk membolehkan sesiapa yang mempunyai akses komputer dan Internet peluang untuk meneroka revolusi e-dagang di seluruh dunia. Sesiapa saja yang cukup umur di sisi undang-undang atau negara boleh menjadi satu gabungan SFI secara percuma dengan mengisi borang pendaftaran dalam talian.Terdapat tiada keperluan obligasi atau pembelian apa jua bentuk.
Setelah didaftarkan, gabungan disediakan dengan web profesional untuk anda   memasarkan produk SFI di Internet. SFI juga menyediakan semua perkhidmatan sokongan jualan, seperti perkhidmatan pelanggan, proses pembayaran, dan penghantaran produk, semua tanpa sebarang kos kepada gabungan itu. Untuk setiap jualan dijana, pihak SFI membayar affiliate mengikut komisen. Komisen tambahan juga boleh diperolehi dengan membina dan memimpin kumpulan affiliate.




copy link and seach for join



join jom



jom jadi affiliate, pendapatan sampingan yg tiada memerlukan modal..cuma daftar jadi ahli..
Pernahkah anda mendengar Kuat Masa Depan Antarabangsa? Saya hanya mendaftar sebagai affiliate dengan dieorang. Salah satu perkara yang saya benar-benar suka adalah bahawa dieorang mengizinkan korang untuk “pandu uji” program dieorang secara percuma selagi korang mahu.Saya join disebabkan juga kerana dieorang berada dalam perniagaan sejak tahun 1985. Saya akan memberi sedikit info, bagaimana ia bekerja dalaman mahupun luaran,Insyaallah masa depan kita berkumpul. Jika korang ingin untuk membuat semakan, sebelum itu saya telah menyenaraikan laman web mereka di bawah. Malah, saya berbesar hati jika korang dapat melakukan ujian memandu percuma sendiri untuk mencari pengalaman dan yang tentunya pendapatan.Korang akan menjadi sebahagian daripada ahli “pasukan jualan,” dan kita boleh bekerja bersama-sama untuk membina perniagaan kita dan membuat pendapatan sampingan.

Dari maklumat yang diberikan dan jika berminat boleh daftarkan kat website dieorang. klik jer gambar kat bawah nie terus masuk website dieorang,pastu boleh isi borang ahli.Nanti segala maklumat akan anda dapat bila dah jadi affiliate..k la,selamat mencuba dan selamat berjaya..wassalam




Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate