17 Oktober 2012

 Rabu, Oktober 17, 2012      ,
Assalamualaikum...

Salam sejahtera kepada muslimin dan muslimat ke semuanya..semoge kita berada didalam golongan yang di beri hidayah didalam apa jua pekerjaan yang kita lakukan..Untuk entry ini saya akan berkongsi apa yang yang perlu untuk setiap blog mahupun website. Diantara yang paling mustahak untuk para blogger dan pengusaha website mahu pun apa jua mengenai pendapatan online adalah traffic. Dari penelitian saya mengenai traffic,banyak diantara orang baru mahu pun saya sendiri tertanya2 apa itu traffic pada mulanyer.Kebanyakan belenggu ini berpanjangan kepada blogger2 baru..bagaimana untuk mendapatkan pelawat ke blog mereka dan menaikkan lagi statistik ke blog mereka.


Untuk mendapatkan traffic yang cantik,hal yang kita perlu tahu adalah apa yang berkait rapat dengan traffic..
SEO( seach engine optimizition) yang definisikan merupakan teknik atau proses meningkatkan perfomansi sebuah cerita(entri) agar mempunyai peringkat yang tinggi pada halaman hasil pencarian mesin pencari, sehingga akan memaksimalkan traffic ke cerita itu,baik untuk website mahupun blog.Apa yang mustahak untuk mendapatkan traffic yang baik dan berada peringkat yang tinggi di SEO adalah keyword iaitu tajuk dan isipati setiap entri berkuliti dan padat.Untuk melakukan hal ini memerlukan kerajinan, kesabaran, dan waktu untuk mendapatkan hasil yang kita inginkan..

Selain untuk mendapatkan traffic yang baik ada lagi pelbagai cara lain yang boleh kita pergunakan..tapi yang akan saya kongsikan ini adalah agak senang dan tidak memerlukan masa yang agak panjang, salah satunya adalah traffic exchange.


Traffik percume ke blog

Traffic exchange adalah program dimana setiap blogger atau pun websurfer mendapat traffic setiap kali melawat ke laman web @ blog orang lain yang sudah di programkan mana2 syarikat traffic exchange. Contoh disini seandainya anda melawat laman seseorang dengan kadar masa yang diberikan mereka akan melawat ke laman korang plak.Kalau 1 laman korang lawati, 1 traffic(pelawat) la korang dapat..Untuk mendapatkan lawatan yang sempurna, masa akan di programkan sekali yg akan berada diatas bar surfer.Setiap 1 lawatan memerlukan 20 saat ,waktu yg ditetapkan untuk pertukaran traffic.Dengan cara ini kita tidak perlu memerlukan kos,dan kerja keras untuk mempromosikan blog ataupun website korang.Kebiasaan untuk menukar traffic ini dapat di lakukan hanya beberapa minit,itu mengikut kehendak anda sendiri,sehari kadang2 bole exchange 10,50,100 dan ada yang buat 1000 traffic exchange sehari.Tepuk dada,tanya selera masing-masing k..




OK kawan2,mari kita lihat di antara syarikat yang paling popular antara dunia dalam traffic exchange.Senarai ini adalah salah satu contoh perkhidmatan traffic exchange.Setiap lawatan yang anda lawati di jamin akan mendapat faedah yang sama..

www.easyhit4u.com














Trafficadbar.com



Hitleap.com

Website Traffic Exchange









www.10khit.com



ini adalah automatik surfer..lebih mudah.

Segala bentuk perkidmatan untuk mendapatkan traffic ada pelbagai cara lagi,apa yang saya kongsikan pada anda ini adalah serba sedikit dari pengalaman saya sendiri..Ada yang mengatakan jika kita saling bantu membantu untuk memajukan blogger2 tempatan ada cara nya juga iaitu dengan ada nyer kerajinan anda melawat blog2 yang aktif dan mempergunakan kuasa komen untuk mempelawa ke blog anda plak..Kalau dah komen tue jangan plak lupa bagi link sekali,senang untuk melawat ke blog anda..

Sampai disini sahaja yang saya dapat kongsikan bersama mengenai traffic blog secara free..Semoga dari usaha yang kita lakukan membuahkan hasil dan kita berpuas hati walau pun hanya melihat.semoga anda berjaya dalam apa jua pekerjaan yang di lakukan,yang penting adalah niat kita..insyaallah komen anda sedikit sebanyak membantu orang baru seperti saya ini..salam ukhwah fillah..wassalam



Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate