13 Jun 2015



Assalamualaikum dan Salam sejahtera

Salah satu cara buat duit online yang mudah patut anda cuba. Neobux menjanjikan pulangan yang lumayan jika anda tahu strategi yang betul serta panduan dari player tegar Neobux. Apa yang pasti jika anda tahu cara bermain dan sanggup keluarkan sedikit modal, pasti anda akan dapat menjana pendapatan lumayan dari internet sambil anda melayari internet!



Neobux ialah satu laman yang membayar duit kepada anda jika anda klik iklan yang dipaparkan di website mereka. Ini dinamakan sebagai PTC (Pay to Click). Lagi banyak anda klik lagi banyak duit yang anda akan dapat. Lihat jadual di bawah. Jadual menunjukkan pendapatan yang anda akan dapat dari setiap klik.




Setiap pendaftaran baru akan mendapat keahlian ‘standard’. Setiap klik anda akan dibayar dengan jumlah jumlah seperti dalam jadual di atas.

Pendaftaran Neobux
Selesai dua perkara di atas. Anda boleh terus ke pendaftaran Neobux.
1. Pendaftaran di Neobux ialah semudah mana-mana pendaftaran akaun di internet.
2. Pastikan anda menggunakan email yang sah untuk pendaftaran.
3. Pedaftaran boleh dibuat melalui link berikut.


3. Isi semua maklumat dengan lengkap,termasuk alamat Paypal anda (email address yang anda guna untuk pendaftaran Paypal)
6. Selesai pendaftaran anda telah boleh mula buat duit dengan hanya klik-klik iklan!

Berikut ialah contoh jenis-jenis iklan di Neobux:



Anda wajib klik iklan berwarna oren- Fixed Advertisement ( ada 4 sahaja) setiap hari..

Apa pentingnya klik di waktu klik/waktu seber?
Jika anda masih belum menyewa referer waktu tidaklah penting untuk anda klik pada waktu server. Anda boleh klik setiap masa yang anda mahu. Akan tetapi jika anda sudah menyewa referer anda wajib klik 4 iklan (iklan oren) pada waktu server. Kegagalan berbuat demikian menyebabkan anda tidak mendapat komisen dari rented referer anda.

Bukti pembayaran pertama kali saya terima dari Neobux








Bukti pembayaran ke2 dari Neobux






Teknik buat duit online dari neobux tanpa modal

Mula klik iklan setiap hari dengan sekurang-kurangnya 4 iklan sehari. Jangan sesekali terlepas klik. Nilai yang ada dapat mungkin sedikit tetapi jangan cepat berputus asa. Teruskan klik iklan setiap hari (sambil melayari Facebook) sehingga jumlah terkumpul mencapai $0.60. Anda mungkin mengambil masa sehingga 120 hari.

0.001 per ad x 5 ads sehari x 120 hari = $0.60
Jika anda telah mencapai $0.60 mulakan langkah seterusnya iaitu menyewa referer atau Rented Referer (RR). Dengan adanya RR anda akan dapat duit hasil daripada klik RR. Secara standardnya anda akan dapat 0.005 per klik daripada setiap RR.

Referral clicks:
0.005 per ad x 4 ads a day x 3 rented referrals = $0.06 sehari
Jumlah pendapatan sehari: $0.06 sehari

Langkah seterusnya ialah dapatkan seberapa banyak RR. Jika main balance anda telah mencapai $0.60 teruskan menyewa tiga lagi RR. Semakin hari, hasil kutipan duit anda semakin banyak. Jadi anda boleh menyewa lebih RR dalam pakej yang lebih besar. Pakej RR ada dalam saiz 3,10,20,40, dan lain-lain. Dapatkan RR sehingga mencapai jumlah 300 RR.

Semua proses ini memerlukan masa beberapa bulan untuk dilakukan. Kesabaran anda kunci utama kejayaan disini. Berikut ialah kiraan pendapatan dengan 300 RR yang aktif setiap hari.

Referral clicks
0.005 per ad x 4 ads a day x 300 referrals = $6 per day
Total earnings: $6 per day
Jumlah pendapatan sebulan: $6×30=$180

Apabila mencapai 300 RR, berhenti membeli RR dan jaga setiap RR yang ada ada. Setiap RR yang tidak aktif anda gantikan dengan RR yang baru (recycle). Teruskan proses ini sehingga anda mencapai $90 dalam main balance akaun Neobux anda. Duit tersebut anda gunakan untuk menaik-taraf keahlian anda kepada Golden Member.

Apabila telah mecapai keahlian Golden Member (GM) hasil pendapatan daripada RR anda akan bertambah. Anda akan dapat 0.01 setiap klik oleh RR anda (sebelum ini hanya 0.005). Selain itu, harga klik anda sediri juga bertamah ke 0.01 berbanding sebelumnya iaitu 0.001!. Berikut ialah anggaran pendapatan anda sekarang:

Referral clicks
0.01 per ad x 4 ads a day x 500 referrals = $20 per day
Personal clicks
0.01 per ad x 10 ads a day = $0.10 per day
Total daily earnings: 20.00 + 0.10 = $20.10 per day
Jumlah pendapatan sebulan : $20.10×30=$603

Pada masa ini, anda pasti berasa tak sabar nak keluarkan hasil neobux anda. Saya cadangkan, teruskan bersabar sehingga RR anda mencapai jumlah 2000 ke atas. Pada masa ini anda boleh mencapai anggaran pendapatan $30 ke $40 sehari!

Jumlah pendapatan yang terlalu sedikit setiap hari?
Pendapatan hasil klik sendiri pasti terlalu sedikit bagi anda. Kelebihan klik sendiri ialah ianya 100% percuma. Jika anda serius dengan Neobux, saya sarankan anda menyewa referer dengan modal sendiri. Jika anda menyewa referer anda akan dapat menjimatkan masa dan anda pasti boleh dapat pendapatan lumayan dengan cepat.

Sebenarnya ada banyak lagi anda perlu tahu jika serius nak buat duit melalui Neobux. Semoga anda akan dapat idea baru nak mencari duit dari internet!



Klik Banner Di bawah Untuk Daftar Percuma




1 ulasan:

Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate