22 Februari 2015

 Ahad, Februari 22, 2015      , ,
Salam sejahtera,

Perkongsian saya kali ini bagaimana untuk mendapatkan duit dari SFI. Saya akan mendedahkan 5 cara untuk mendapatkan duit dari SFI. Kepada yang telah menjadi affiliate SFI dalam tajaan saya, terima kasih atas sokongan anda dan kepercayaan anda kepada saya, anda dihargai dengan sokongan dan bantuan dari saya sepenuhnya..Insyaallah , saya akan membantu anda mencapai matlamat anda dalam program ini dan saya pasti anda akan mencari cara untuk mendapatkan duit dari program yang disediakan. Disini ada sedikit sebanyak perkongsian tip dan panduan mudah untuk anda fahami dan juga sebagai rujukan bersama.


BUAT DUIT di SFI








5 cara dapatkan duit dari SFI.

1) Direct komisen.
2) Komisen bersama Penaja anda.
3) TripleClicks pool komisen untuk Pangkat Eksekutif.
4) Komisen dari ECA.
5) Jual barang sendiri di halaman TripleClicks.

Mari kita lihat satu persatu dengan lebih terperinci.


1) Komisen terus

* Kelayakan: Affiliate *
Setiap kali perserta yang anda Sponsor secara peribadi (PSA) atau rujukan dari Tripleclicks dengan membeli sesuatu dari kedai TripleClicks, anda akan menerima 45% daripada Nilai komisen (CV) produk. Klik sini pada yang mahu menjadi Affiliate SFI.






2) Komisen bersama Penaja (Komisen CSA)

* Kelayakan: Gabungan Eksekutif (Downline anda yg berpangkat EA) *
Setiap kali salah satu Gabungan Co-Sponsor anda (CSAs) membeli sesuatu TripleClicks.com, anda akan mendapat 15% dari CV.


3) TripleClicks Bonus pool Eksekutif

* Kelayakan: Gabungan Eksekutif(Downline anda yg berpangkat EA) *

Setiap kali ada sesuatu yang dijual di Tripleclicks, 40% daripada CV diketepikan dan diletakkan di dalam Pool Eksekutif Tripleclicks. Bonus pool akan dikongsi di kalangan EA dan sekutu SFI kedudukan yang lebih tinggi pada bulan berikutnya.

Bagi setiap VersaPoint (VP) anda kumpul setiap bulan, anda akan menerima satu saham Pool Eksekutif sebulan. Semangkin banyak VP anda kumpulkan , lebih banyak anda akan mendapat dari bonus Pool Eksekutif TripleClicks!

Perhatikan bahawa VP boleh diperolehi untuk melakukan pelbagai tindakan (lihat VP Ledger untuk senarai lengkap tindakan pointable).
~ Untuk mendapatkan lebih banyak saham, anda harus menjadi Ketua Pasukan(Team Leader):
~ Sebagai Ketua Pasukan Gangsa, anda akan menerima VP sepadan pada semua EA2s di downline anda dalam tempoh 6 peringkat (termasuk CSAs anda).
~ Sebagai Ketua Pasukan Perak, anda akan menerima VP sepadan pada semua EA2s di downline anda dalam masa 8 peringkat (termasuk CSAs anda).
~ Sebagai Ketua Pasukan Emas, anda akan menerima VP sepadan pada semua EA2s di downline anda dalam tempoh 10 peringkat (termasuk CSAs anda).
~ Sebagai Ketua Pasukan Platinum, anda akan menerima VP sepadan pada semua EA2s di downline anda dalam tempoh 12 peringkat (termasuk CSAs anda).

Kelayakan Penting: Untuk mendapatkan padanan VP, anda mesti memegang pangkat Ketua Pasukan, mengekalkan Kepimpinan Page SFI anda, dan juga mengekalkan sekurang-kurangnya 3-bintang Rating Penaja (tidak berkenaan w / kurang daripada 5 penilaian).

Untuk mendapat saham dalam Kolam Eksekutif TripleClicks, hanya mengumpul VP dengan melakukan tindakan di SFI anda Untuk-Do List (mendapat lebih dengan menjadi Ketua Pasukan)
S-Builder Co-op boleh membantu anda meningkatkan bilangan TripleClicks Executive Pool saham yang anda peroleh. Anda juga boleh mendapatkan ahli2 baru SFI dengan mengikuti kisah selanjutnya.





4)  Program Referral ECA

* Kelayakan: Gabungan Eksekutif *
Membuat rujukan kepada TripleClicks E-Commerce Associate Program (ECA) dan mendapat royalti seumur hidup! (cari peniaga2 untuk berniaga barangan sedia ada ke TripleClicks)
Hanya merujuk orang-orang yang menjual produk kepada Gateway ECA anda. Anda akan mendapat 10% daripada CV atas semua jualan mereka di TripleClicks.com.

Tip # 1: Rujuk orang yang berminat menjual barangan mereka di halaman tripleclicks. Kemudian, membeli dari ECAS anda sendiri maka anda berkelayakkan menerima “rebat” ke atas pembelian anda sendiri (dan mendapat VP juga).

Tip # 2: Rujuk pelanggan ECA anda “kedai dalam kedai” TConnect Web. Dengan kombinasi komisen langsung (45% CV) dan ECA Royalti (10% CV), anda boleh mendapat yang sebaik-baiknya 55% daripada CV atas mana-mana jualan yang dihasilkan!





5) Jual barang sendiri.

Terdapat dua cara untuk melakukan ini. Anda boleh menjalankan “garaj jualan” pada Tripleclicks dan menjual apa-apa peralatan yang anda tidak lagi mahu. Kedua, anda boleh menjadi ahli bersekutu E-Commerce dan menjual produk anda sendiri, atau menjual barangan orang lain. Pasaran meluas keseluruh antarabangsa dan anda akan menuju matlamat buat duit online


Get started quick, easy, and FREE!

There is no cost to become an SFI affiliate, and we provide complete training and all the Websites and marketing tools you'll need to get started, all FREE



Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate