29 Mac 2015

PTC bermakna Dibayar Untuk Klik laman. Laman-laman ini menyediakan anda dengan cara yang paling mudah untuk mendapatkan wang dalam talian tanpa apa-apa pelaburan. Anda tidak perlu mempunyai PC yang tinggi atau kemahiran Internert untuk menyertai mereka. Semua laman PTC adalah percuma. Satu-satunya perkara yang anda perlu lakukan adalah untuk klik iklan mereka dan laman web yang akan membayar wang anda untuk melihat iklan mereka sebagai balasan. Anda perlu membuat akaun di laman PTC dan menggunakan sama ada Paypal atau Payza sebagai kaedah pembayaran utama anda untuk meminta wang anda. Wang akan dipindahkan ke Paypal atau Payza akaun anda sebaik sahaja anda mencapai keperluan pembayaran minimum laman PTC.


http://evolutionincome.blogspot.com/2014/06/apakah-laman-ptc-dan-bagaimana-buat.html


Bagaimana untuk mendaftar dan mendapatkan wang di tapak PTC ?

Ia amat mudah untuk mendaftar dan mendapatkan wang dengan laman PTC. Pertama, melengkapkan proses pendaftaran dengan klik atau butang "Daftar ", yang biasanya muncul di tengah atau bahagian atas kanan laman PTC "Sertai ". Dan kemudian mencari "View Iklan " atau "Surf Ads " untuk memulakan dengan melihat setiap pengiklanan . Biasanya akan ada 4 -10 iklan yang lepas 10 saat - 30 saat bagi anda untuk klik pada setiap hari. Kadar gaji untuk setiap lawatan sering menghargai $ 0,01 - $ 0.02.Perkara yang perlu diingat apabila menyertai program PTC :

1) Pastikan Paypal dan Payza e-mel anda berdaftar di laman PTC adalah sama seperti orang-orang yang anda mendaftar di Paypal dan Payza . Jika tidak, anda mungkin tidak menerima bayaran anda jika memberi e-mel yang salah.

2) Menyiasat tapak yang anda akan menyertai untuk melihat sama ada ia adalah satu penipuan atau tidak. (Gunakan 'Google Search' untuk mendapatkan lebih banyak maklumat mengenai laman web ini sebelum menyertai ia perlu taip nama laman web ini dan perkataan " Penipuan " sebelahnya untuk menerima tapak keputusan : . . NeoBux Penipuan , dan lain-lain )

3) Jangan membuka beberapa akaun di tapak yang sama. Tindakan ini dianggap sebagai menipu dan akaun anda akan dipadam dan semua pendapatan akan hilang.

4) Baca TOS (Terma Perjanjian) bagi setiap laman web PTC dengan berhati-hati sebelum anda menyertainya.

Kadang-kadang beberapa laman menyediakan pautan menipu untuk menjaga mereka dari auto- klik perisian atau bots . Jangan klik cheatlinks ini untuk mengelakkan baki anda ( s ) akan menetapkan semula kepada sifar atau akaun anda ( s ) akan suspened jika klik mereka terlalu banyak kali.

Jangan melabur terlalu banyak dalam mana-mana laman PTC jika anda tidak tahu atau tidak memahami sepenuhnya. Anda perlu melabur wang anda yang anda mampu. Mengeluarkan pendapatan anda dengan kerap dan segera jika mungkin. Laman-laman ini boleh membayar hari ini dan bila-bila masa, tetapi esok lusa kita tidak tahu, jadi gunakanlah wang anda dengan bijak.


Dualmine.com Multiple your Bitcoin & Ethereum

Bisnes Rm10 Untung je Beb

Dikuasakan oleh Blogger.

Translate